piątek, 10 grudnia 2021

Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych

Nie jest nic a nic innego w tym, że kolejne spółki prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze a to, co nowoczesne, jest najdoskonalsze - czasami najbardziej skuteczne okazują się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwolą stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie dobre, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym najlepiej jest się kierować podczas wyboru szkolenia - pozwoli to dokonać przemyślanego, rozsądnego wyboru oraz dobrze zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia - czyli "dłużej" nie znaczy "lepiej"

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie żyło dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy oraz wiedz na temat sprzedaży. Wbrew pozorom - bardzo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcy na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami także wykładami także idą do nich z dużym entuzjazmem. Często bardzo lepsze rezultaty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne i pozbawione "lania wody", niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą mieli kłopot z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji od tych, które mogliby spokojnie pominąć.


Zobacz więcej: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/


Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Dobre szkolenie sprzedażowe powinno jasno i konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy - takie szkolenie nie powinno kończyć się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń - dzięki nim są oni niejako "zmuszani" do wykorzystywania swojej umiejętności w praktyce, a po pewnym okresie właściwe działanie staje się dla nich nawykiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych

Nie jest nic a nic innego w tym, że kolejne spółki prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze a to, co nowo...